„I Borghi d’Italia”, incursiune în pitorescul unor urbi din altă lume

20140605_174159

La sediul din Lipscani al Asociaţiei Italienilor din România – RO.AS. IT. a avut loc a doua întâlnire din ciclul „Serilor italiene cu Antonio Rizzo”. Omul de cultură italian a prezentat „I Borghi d’Italia”, pe ecranul din salonul Sorana Coroamă Stanca fiind proiectată o serie de imagini cu urbi pitoreşti din Peninsulă, inegalabile ca atmosferă şi ca stil arhitectonic.

20140605_174232

Acest articol a fost publicat în Stiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „I Borghi d’Italia”, incursiune în pitorescul unor urbi din altă lume

  1. Daniela zice:

    Foarte frumos ! Ca descendent italian ,onorez si apreciez tot ce are legatura cu Italia . Imi pare bine ca sunteti cunoscuti si recunoscuti ,este o mandrie ; si eu am fost cunoscuta dupa Revolutie ,am fost presedinta primei asoc de italieni ,timp de 10 ani ! Am avut o bucurie enorma cand am fost invitata la Ambasada Italiei la Bucuresti si am participat la intalnirea cu Presedintele Italiei ,la prima sa venire in Romania…,si multe alte actiuni organizate ! Multumesc frumos,pentru oportunitatea de a-mi lasa mesajul personal pe blogul Dv.! Daniela Blendea – Passudetti ,””danna2105pass@yahoo.it””, Deva /Romania .6 iunie 2014

Lasă un răspuns

