A patra ediţie a programului „Il gusto d’Italia”

METRO România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin cea de-a patra ediţie a programului “Il Gusto d’Italia”. Programul
se bucură, pentru al patrulea an consecutiv, de susţinerea Ambasadei Italiei la Bucureşti şi a Institutului Italian de Comerţ Exterior Bucureşti.
În perioada 15 mai – 04 iunie 2014, METRO Cash & Carry România continuă promovarea spiritului, culturii şi gastronomiei italiene, clienţii companiei fiind întâmpinaţi cu oferte la magazinele METRO din întreaga ţară (exceptând magazinele METRO Punct). Aceştia vor putea alege dintr-o ofertă promoţională variată la peste 900 de produse cu specific italian şi vor beneficia de alte numeroase activităţi culinare speciale.

„Sunt deosebit de încântat de noua participare a METRO Cash & Carry România la Festivalul Italian. Sunt sigur că evenimentul «Il Gusto d’Italia» va aduce şi în acest an un omagiu excelenţei produselor agroalimentare italienești şi va reuşi să aducă în faţa consumatorilor români înalta calitate a acestora”, a declarat Excelența Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.

“Pentru al patrulea an consecutiv, sărbătorim Ziua Națională a Italiei prin oferte promoționale şi activităţi speciale care celebrează cultura culinară şi stilul de viaţă italiene. Prin programul <<Il Gusto d’Italia>>, îi întâmpinăm pe întreprinzătorii independenţi, clienţii noştri, cu promoţii specifice care să le ofere avantaje competitive şi, desigur, idei de preparate italiene”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia pentru Promovarea în Străinătate şi Internaţionalizarea Societăţilor Italiene a declarat, la rândul său: „Îmi face plăcere că METRO Cash & Carry Romania participă din nou la Festivalul Italian cu o nouă ediţie a manifestării «Il Gusto d’Italia». Reţelele de distribuţie reprezintă pentru noi un partener important în promovarea gustului şi calităţii produselor Made in Italy, iar prin prezenţa sa capilară în România, METRO este fără îndoială un partener ideal.”

Despre „Il Gusto d’Italia”

Oferta “Il Gusto d’Italia”, cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: paste, sosuri, ulei măsline, brânzeturi, carne procesată (mezeluri), legume, peşte, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiană şi oţet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse aparțin unor mărci italiene recunoscute la nivel internaţional.
După succesul înregistrat de ediţiile precedente ale “Il Gusto d’Italia”, METRO România aduce, şi în acest an, spiritul italian în magazinele sale, prin activităţi care celebrează cultura şi gastronomia Italiei. În acest sens, la finalul fiecărei săptămâni din perioada 15 mai – 04 iunie 2014, clienţii METRO Cash & Carry România vor putea asista la sesiuni de degustare oferite de parteneri ai companiei şi demonstraţii culinare susţinute de clienții noştri din segmentul HoReCa. Acțiunile transmit atât reţete culinare din bucătăria italiană, cât şi o parte din stilul lor de viaţă.

Reclame
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s