Impresii după tabăra „Italieni pe meleagurile Dobrogei”

Asociația Italienilor din România – RO.AS.IT. a organizat, la Tulcea, în perioada 9-19 iulie, tabăra „Italieni pe meleagurile Dobrogei”. „Am avut niște condiții foarte bune și vreau să le mulțumesc gazdelor noastre pentru acest lucru. În ceea ce privește participanții, pot spune că am rămas impresionată de talentele dovedite de copii în timpul activităților, fie că a fost vorba despre dans, despre gătit, despre actorie sau chiar despre redactarea unor texte jurnalistice. A fost un grup deosebit, iar faptul că au plâns în ultima zi, pentru că tabăra era la final, spune totul despre cum s-au simțit copiii.
Am vizitat comuna Greci, mânăstirile din zonă, rezervația naturală din munții Măcinului, unde am fost ghidați de un ranger, am fost la acvariul și la muzeele din Tulcea, ne-am plimbat cu un vapor select în Delta Dunării, etc. În fiecare zi am avut câte o ieșire, copiii având ocazia să vadă locuri foarte frumoase, legate de istoria italienilor pe aceste meleaguri, și să audă povești interesante.
Proiectul și-a îndeplinit obiectivele propuse și chiar mai mult decât atât, participanții venind cu inițiative proprii, care s-au transformat în activități interactive”, ne-a spus doamna Ioana Grosaru, vicepreședinte RO.AS.IT.
Un reportaj amplu din tabăra „Italieni pe meleagurile Dobrogei” veți putea citi în ediția următoare a revistei „Siamo di nuovo insieme”.

 

Acest articol a fost publicat în Stiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

